مــــــــــــــــــــریــــــــــــــــــــــم جــــــــــــانـــــــــــــــــــــ

 

رسم عاشقان بوده که حلقه ای از گل سرخ درست کرده و به در خانه زن مورد پسند و علاقه شان می آویختند.

در مجموع می توان گفت در دوران قدیم ، گل سرخ یا همان گل رز سرخ

سمبل عشق ، زیبایی و شادی محسوب می گشت

.مریم جان اندازه بوی گل رزی دوستت دارم

که هیچوقت تمام شدنی نیست...

من همیشه همه جا می خندم...


من همیشه همه جا اون قد می خندم که وقتی یه روز نیستم همه می فهمن...

من همیشه همه جا...اونقد خوشحال می کنم اینو اونُ که وقتی نیستم...هیچ کس بهونه ای واسه

خندیدن نداره...

اما...هیچ وقت...هیچ کس نفهمید پشت نقابِ خنده های من...چه روزای تلخی میگذره...

هیچ وقت...هیچ کس نفهمید پشت نقاب قهقهه های من...چه دلی غرقِ خونه...

هیچ وقت هیچ کس نفهمید پشت نقاب خوشحالیام...فقط یه دختره نشسته

یه دختر که همه زندگیمه

همه ی امید و آرزوهامه.همه ی خوشحالیام.شادیام.خنده هام

همه سرچشمش اونه

دلیل زندگیم

اون هم هنوز کامل باورم نکرده

شایدم کرده ولی من لیاقتش رو ندارم

من جز اون چیزی نمیخوام

من فقط مریمم رو واسه ی خودم میخوام.

باورم کن مریمم

باورم کن

باورم کن


 



نظرات شما عزیزان:

Nargas
ساعت13:22---15 آذر 1393

سلام.من یه سوال ازت دارم.این مریم خانوم کیه که تو اینقد دوسش داری؟جون خودت بگو منم شبانکاره ای هستم

پاسخ:سلام خوش اومدی.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:, | 9:48 | نویسنده : نویسنده: مـــحــمـــــدکــــازرانی |